Wednesday 2 June 2010

Ο Ernesto είπε ΟΧΙ!!!!

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/86021-%CE%B1%CF%81%CE%BD%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%B5

Ο Ισπανός προπονητής έκανε γνωστή την απόφασή του μέσω ανακοίνωσης η οποία αναφέρει: «Θέλω να εκφράσω την άρνησή μου για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Ολυμπιακού. Η απόφασή μου έχει να κάνει με προσωπικά θέματα τα οποία δεν μου επιτρέπουν την μετακίνησή μου στην Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, Σωκράτη Κόκκαλη που μου εμπιστεύθηκε τον μεταγραφικό σχεδιασμό.

Η απόφαση μου προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα εξ’ αιτίας των ιδιαίτερων δεσμών που με ενώνουν με τον σύλλογο. Θέλω να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στον κόσμο του Ολυμπιακού για την αγάπη που εξέλαβα όλο αυτό τον καιρό. Ελπίζω την εύχομαι στο κοντινό μέλλον να επιστρέψω με έργα όλη την αγάπη και την στοργή που με περιέβαλαν όλο αυτό τον καιρό».

No comments:

Post a Comment