Wednesday 5 May 2010

Ανέτοιμοι..

Και πως είναι δυνατό;;

Σκέφτομαι πως αλλιώς θα μπορούσαν να καταλήξουν τα πράγματα και πιάνω τον εαυτό μου να αδυνατεί να βρει άλλη πιθανή κατάληξη!

Αλλά αν είναι έτσι, τότε πως είναι δυνατό να μας βρήκε ΟΛΟΥΣ τόσο - μα τόσο - απροετοίμαστους;;

Και απ τους πολιτικούς εγώ προσωπικά απαιτήσεις δεν είχα.. Ποτέ στάθηκαν αντάξιοι των Ιστορικών τους καθηκόντων για να το κάνουν τώρα; Λίγοι, όλοι τους.. Ακόμη και σε μια περίοδο που απαιτεί καταλογισμό ευθυνών, αυτοί αδυνατούν να αφουγκραστούν την κοινωνική οργή και όλοι τους κρύβονται πίσω από λάθη άλλων.. Το ένστικτο επιβίωσης του χαμαιλέοντα..

Αλλά κι εμείς.. Ποτέ γίναμε τόσοι κυνικοί; Ποτε γίναμε τόσο παρτάκηδες; Σε ποιο σημείο της σύγχρονης Ιστορίας της χώρας αυτής αποφασίσαμε - οριστικά και αμετάκλητα; - να ζούμε με βάση το "ο θάνατος σου, η ζωή μου";;

Όχι! Φυσικά κι αυτοί που πέταξαν τις μολότοφ ΔΕΝ εκφράζουν τον μέσο Έλληνα.. Φυσικά και όχι! Ανεγκέφαλοι υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα.. Ανεγκέφαλοι κι αυτοί που τους υποκινούν φυσικά..

Αλλά είμαι πολύ περίεργος να δω πως αυτό το τραγικό γεγονός θα επηρεάσει την κουλτούρα του μέσου Έλληνα.. Τι επιπτωσείς θα έχει στην κοινή κοινωνική μας συνείδηση;

Τι μας διδάσκει η σημερινή τραγική για 3 συνανθρώπους μας ημέρα; Διδαχτήκαμε τίποτα από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου ή απλά το αίμα φέρνει αίμα;;

Δεν έχω έτοιμες απαντήσεις.. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που τριγυρίζουν στο μυαλό μου.. Ανέτοιμος κι εγώ..

No comments:

Post a Comment