Thursday 13 May 2010

Ωραίος!!!

Βόμβα μεγατόνων από τον Ζοσέ Μουρίνιο. Ο “Special one” σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Panorama” της Μαδρίτης επιβεβαίωσε αυτό που σιγοψιθυρίζεται εδώ και πολύ καιρό ανά τον κόσμο. Οτι δηλαδή θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Ρεάλ.

Στη συνέχεια μάλιστα έκανε ακόμη μία επίδειξη... μετριοφροσύνης, λέγοντας: “Τα έχω κατακτήσει όλα σε τρεις χώρες, δεν μου λείπει τίποτα. Όμως γελάω όταν κάποιοι πρόεδροι με συγκρίνουν με τους προπονητές τους που δεν έχουν κερδίσει ούτε το Κύπελλο Τοσκάνης ή της Ρέτζιο Καλάμπρια", ενώ στη συνέχεια “έσπευσε” να “καρφώσει” τους συναδέλφους του στο Campionato: “Ερχονται διάφοροι, με χτυπάνε στην πλάτη, μου χαμογελάνε και μου λένε οτι είμαι ο καλύτερος και μετά με την πρώτη ευκαιρία που επιτίθενται. Μου ζητάνε αυτόγραφο και φωτογραφίες και ξαφνικά αλλάζουν. Δεν μου αρέσει αυτό και το κάνουν ακόμα και μερικοί συνάδελφοι μου”.

Υποκλίνομαι! Έναν τέτοιο προπονητή θέλει ο Ολυμπιακός!!

Όχι όχι, δεν εννοώ τόσο καλό, εννοώ τόσο - μα τόσο - arrogant!!!

No comments:

Post a Comment