Sunday 14 June 2009

Συνέντευξη Κεστπάγια: Μα που ζει;;;

Θεωρώ φυσιολογικό κάποιοι να διερωτώνται και να αμφιβάλουν, όμως ξέρω πως όταν δουλέψουμε και έρθουν τα αποτελέσματα, όλοι θα είναι μαζί μας. Εγώ δεν νιώθω ότι ανέλαβε ρίσκο ο Κόκκαλης. Είναι μεγάλη ευκαιρία να δουλέψω στον Ολυμπιακό, είναι κάτι που είχα ως στόχο να δουλέψω σε μία μεγάλη ομάδα, αλλά το πιο σπουδαίο και με κάνει δυνατό και αποφασισμένο είναι η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού. Ο κ. Κόκκαλης με εμπιστεύεται και αυτό μου δίνει δύναμη και με πεισμώνει περισσότερο. Εγώ πιστεύω απόλυτα στις δυνάμεις μου και οι άνθρωποι του Ολυμπιακού εμπιστεύονται εμένα.

Τι μας λέει ρε παιδιά ο Τιμουρ-ης;;

Δεν τον ξέρει τον Κόκκαλη; Δεν έχει ακούσει για την προιστορία του με τους προπονητές που (και καλά) στηρίζει και εμπιστεύεται;

Και καλά, δεν ήξερε, δεν ρώταγε;;

No comments:

Post a Comment