Monday 29 June 2009

Καλημέρα σε όλους και σε όλες!!

Και καλή εβδομάδα να έχουμε..

Ο καιρός παραήταν καλός το σαββατοκύριακο για να μείνω μέσα και να ασχοληθώ με το blog (γι' αυτό και no updates την Κυριακή..)

Το iPhone πάντως το γέμισα με ταινίες:

Last Chance Harvey

Righteous Kill

Miami Vice

Donnie Darko

Donkey Punch

Και επειδή είναι γνωστό το πόσο συνεπής είμαι στις προτεραιότητες μου (ναι, ναι, εδώ γελάνε), Miami Vice είχα πει, αλλά με το Last Chance Harvey ξεκίνησα.. Τι να πεις.. Έχω κι εγώ ο σκηνοθέτης τα θέματά μου.. χα χα χα..

Το πρόβλημα με το laptop (κι αυτόν το απαίσιο trojan, το renos.dz) φαίνεται να έχει ξεπεραστεί πλήρως, αλλά δεν μου επέτρεψε να ασχοληθώ πολύ με το Photoshop - αυτό δεν σημαίνει πως δεν έκανα και τίποτα - έκανα τα δύο πρώτα (εισαγωγικά) tutorials από το - καταπληκτικό - Adobe Photoshop CS3 One-On-One.. ίσως πάρει λίγο χρόνο μέχρι να το "βγάλω" όλο, αλλά.. το καλό πράγμα αργεί να γίνει.. και δεν μπορώ τα πασαλείμματα..

Αυτά.. Και πάλι καλημέρα..

ΥΓ. ααααααααααα, ναι, κι επειδή αρκετοί ρωτάτε, ε τι να κάνω, τώρα που τελείωσε η χρονιά μου ρθε και μένα να εκφράσω την επιθυμία για μια συνέντευξη από την Ελένη.. για να δούμε τώρα αν (και πότε) θα τα καταφέρω..

No comments:

Post a Comment