Saturday 11 July 2009

Πολλά λες.. Χαλάρωσε λιγάκι..

Σε μπαράζ δηλώσεων έχει επιδοθεί τις τελευταίες μέρες ο... Γιωργάκης, προσπαθόντας να μας πείσει όλους οτι αυτός δεν ήθελε να φύγει, αλλά με την προσφορά που του έκανε ο Ολυμπιακός δεν είχε άλλη επιλογή..

Το χω ξαναγράψει.. Σήμερα φαίνονται τα λάθη των Αγγελόπουλων.. Όταν ο (κάθε) Πρίντεζης βγαίνει φόρα παρτίδα και απαιτεί συμβόλαια του 1+ εκατομμύριου ευρώ.. Ποιός; Ο Πρίντεζης.. Που παίζει δυο χρόνια μόνο σε κορυφαίο επίπεδο και δεν έχει πάρει τίποτα.. ούτε σε συλλογικό ούτε σε ατομικό επίπεδο..

Αλλά βέβαια όταν παίρνει 1+ ο Βασιλόπουλος (που ακόμα δεν ξέρουμε αν θα ξαναπαίξει μπάσκετ, αλλά τον πληρώνουμε κανονικά), 1+ ο Μπουρούσης και 6 ο Chilli, τότε γιατί να μην απαιτήσει και τόσα ο Πρίντεζης;

Κι επειδή ξέρω πως κάποιοι θα πούνε ότι αφού βρέθηκε ομάδα να του τα δώσει, τότε προφανώς και τα αξίζει, εγώ μόνο ένα έχω να πω: μαγκιά του που τα πήρε και καλά έκανε, αλλά τις δηλώσεις περί Ολυμπιακοφροσύνης καλύτερα να τις αφήσει στην άκρη..

Άμα θέλει να μας το παίξει μάγκας Πειραιώτης, ας βγεί και να πει το αυτονόητο: ναι, όλα για τα λεφτά έγιναν, αφού αυτοί μου δίναν περισσότερα, φυσικά πήγα σε αυτόυς.. Την τσέπη μου κοιτάω πρώτα και πάνω απ' όλα.. Μάλιστα, μια ξεκάθαρη και ντόμπρα δήλωση.. Κανείς δεν θα μπορούσε τότε να του προσάψει τίποτα.. Εγώ προσωπικά θα ήμουν ο πρώτος που θα έκανα post και θα του ευχόμουν καλή τύχη..

Αλλά όχι αφού έχει τσεπώσει πρώτα το 1+, να μας λέει εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα Ολυμπιακός, έστω κι αν κάποιοι δεν μου συμπεριφέρθηκαν σωστά (για να τρέξει να ξεκαθαρίσει μετά πως δεν εννοούσε τους Αγγελόπουλους..)

Sorry μεγάλε, καταλαβαίνω την πίκρα, αλλά δεν μπορείς να τα χεις όλα σ' αυτήν την ζωή.. Κι επειδή προφανώς σε νοιάζει να μην κόψεις γέφυρες με τους οπαδούς, απλά έχε στο μυαλό σου οτι Παπαλουκάς δεν θα γίνεις ποτέ..

Αυτά.. Αντίο, και θα τα πούμε στην Euroleague..

No comments:

Post a Comment