Saturday 9 May 2009

Άμα έχει επίπεδο ο άνθρωπος...

Μετά την λήξη της φιέστας ο Ερνέστο Βαλβέρδε παραχώρησε την τελευταία συνέντευξη Τύπου ως προπονητής του Ολυμπιακού. Ο Ισπανός προπονητής, δήλωσε: «Καλύτερα να σας πω εγώ δύο λόγια. Από την στιγμή που τελειώσανε τα πράγματα δεν έχει σημασία να μπούμε σε λεπτομέρειες.Την επόμενη χρονιά δεν θα είμαι προπονητής του Ολυμπιακού, δεν καταφέραμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε υπερβολικές λεπτομέρειες. Εγώ το έβλεπα με τον δικό μου τρόπο, ο σύλλογος με τον δικό του. Το θέμα είναι πως εγώ νόμιζα ότι υπήρχε συμφωνία από την προηγούμενη χρονιά και στην διαπραγμάτευση δεν τα βρήκαμε» είπε αρχικά και συνέχισε: «Αναγνωρίζω ότι άργησα πολύ να δώσω μια απάντηση στον σύλλογο και αυτό ίσως δημιούργησε ένα κλίμα πως υπήρχαν άλλα πράγματα στην μέση, πως έχω κάποιες προτάσεις.

Πρέπει να τα ξεχάσουμε όλα αυτά και να σκεφτούμε το πως θα πάμε στο επόμενο θέμα. Είναι μεγάλη μου τιμή που δούλεψα σε αυτόν τον σύλλογο και θέλω να ευχαριστήσω όλους που με δέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Να ευχαριστήσω τον πρόεδρο γιατί ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με σκέφτηκε στην ομάδα και με στήριξε σε καλές και κακές στιγμές. Θέλω να ευχαριστήσω και τον Θεοδωρίδη, τον Χρυσικόπουλο γιατί ήταν πολύ κοντά μου και με στηρίξανε.

Θέλω να πω και πως μου έχει κάνει εντύπωση ο κόσμος. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό που έγινε σήμερα. Αυτοί κάνουν τον σύλλογο να είναι τόσο μεγάλος. Να ευχαριστήσω τους παίκτες που φέρνουν τον κόσμο να αγαπάει αυτή την ομάδα. Επίσης το τεχνικό προσωπικό και όσοι δούλευαν και έκαναν την ομάδα αυτή που είναι.

Είμαι ένας ξένος στην χώρα σας που ήρθε να δουλέψει. Να σας ευχαριστήσω που πέρασα άψογα. Για την γενναιοδωρία και τον τρόπο που μου φερθήκατε. Είμαι Ολυμπιακάρα!»
ΥΓ. Μπράβο σε όλους που τον χειροκρότησανε θερμά στην φιέστα!

No comments:

Post a Comment