Tuesday 24 November 2009

The Wire: Απλά καλωδιομένος!!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΕΙΡΑ, ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

Είναι από αυτές τις περιπτώσεις που θα είμαι για πάντα ευγνώμων στο Empire - Το ΑΠΟΛΥΤΟ περιοδικό για σινεμά, dvds και sitcoms!

Το review λοιπόν του Empire το έλεγε ξεκάθαρα: η καλύτερη σειρά που έχει γυριστεί ποτέ για τηλεόραση! Έλα;; Πως το πες αυτό;; Κι εγώ ούτε καν την ήξερα!!

Την έμαθα όμως! Ή για να είμαι και πιο ακριβής, ακόμα την μαθαίνω! 5 season είναι αυτές και εγώ είμαι ακόμα στην πρώτη.. οπότε έχω ακόμα δρόμο.. αλλά η αρχή έγινε..

Οι ταινίες μπαίνουν σε προσωρινό pause μέχρι να τελειώσω - τουλάχιστον - την πρώτη season.. Είναι τρελά εθιστικό sitcom.. Πλοκή, ερμηνείες, σκηνοθεσία, ρυθμός, όλα είναι στο top..

Και - είμαι σίγουρος - πως δεν έχω δει τίποτα ακόμα..

2 comments:

  1. Sit-com σημαίνει "situational comedy".

    Το "The Wire" είναι drama, όχι sitcom.

    ReplyDelete
  2. oops, ομολογώ πως την ετυμολογία του sit-com δεν την ήξερα (απαράδεκτο για έναν σκηνο-θέτη, το παραδέχομαι! Σταυρώστε με, σταυρώστε με!!)

    Thanks, ανώνυμε!

    ReplyDelete