Thursday 5 November 2009

Από τις σπάνιες φορές που συμφωνώ μαζί του...

http://www.sport-fm.gr/article/202942

Σκεπτόμενος λίγο πιο ψύχραιμα, κατέληξα σε ένα συμπέρασμα, που είναι κόντρα στο οφθαλμοφανές κι αυτό που κι εγώ ο ίδιος πίστευα χθες, αμέσως μετά το παιχνίδι: όχι, δεν είναι στο χέρι του Ολυμπιακού η πρόκριση. Κι ας έχει δύο πόντους πάνω από την Σταντάρ Λιέγης και τέσσερις από την Άλκμααρ, δύο αγωνιστικές πριν τη λήξη της φάσης των ομίλων.

Στη θεωρία, βεβαίως κι ο Ολυμπιακός κρατάει την τύχη στα χέρια του. Στη θεωρία και πρώτος μπορεί να βγει. Να πάρει αυτός δύο νίκες, να φέρει η Άρσεναλ ισοπαλία στο Λονδίνο με την Σταντάρ Λιέγης και να προκριθεί ως πρώτος από τον όμιλο ο Ολυμπιακός.

Ρεαλιστικά, όμως, πως εξαρτώνται τα πράγματα από τον Ολυμπιακό; Δηλαδή, θα πάει ο Ολυμπιακός στην Ολλανδία σε τρεις εβδομάδες και θα κερδίσει η, θα φέρει ισοπαλία; Εύκολο είναι; Σοβαροί είμαστε τώρα; Στα εφτά τελευταία σοβαρά εκτός έδρας ευρωπαϊκά παιχνίδια του ο Ολυμπιακός έχει εφτά ήττες. Έχει φάει 14 γκολ, δηλαδή δύο κατά μέσο όρο σε κάθε ματς κι έχει βάλει ένα. Ένα. Εκείνο το σουτ του Όσκαρ από 35 μέτρα πέρσι στη Γαλλία.

Και ποιος μου λέει εμένα ότι η Άλκμααρ δεν θα κάνει ό,τι έκανε η Χέρενβεν. Η Λιλ. Η Μόλντε. Η Μακάμπι. Και δεν θυμάμαι κι εγώ ποια άλλη. Να κάνει δηλαδή την πρώτη της νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ, στο γήπεδό της με τον Ολυμπιακό. Συγνώμη, αυτό δεν είναι το πιο νορμάλ; Κάνω λάθος;

Κι επίσης ποιος μου εγγυάται εμένα ότι ο Ολυμπιακός θα κερδίσει τα δεύτερα της Άρσεναλ. Γιατί λογικά η Άρσεναλ με τα δεύτερα θα έρθει τελευταία αγωνιστική στο Καραϊσκάκη. Αλλά τα δεύτερα της Άρσεναλ, τι νομίζετε είναι;

Εγώ προσωπικά θέλω να κερδίσει η Άρσεναλ την Σταντάρ την άλλη αγωνιστική και μετά βλέπουμε…

No comments:

Post a Comment