Sunday 25 October 2009

ΤενΚάτε ή... Μαλεζάνι;;;;

http://www.sport24.gr/html/ent/765/ent.323765.asp

Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου του Ολλανδού

"Ο λόγος που κάθεται εδώ ο Γιάννης (σ.σ. Αναστασίου) είναι επειδή ξέρει τέλεια Ολλανδικά και προκειμένου μην γίνει καμιά παρερμηνία στα λόγια μου.

Ηταν μια πολύ καλή νίκη και παρά την κούραση που είχαμε από το ματς της Πέμπτης. Αυτό σημαίνει ότι έχει ποιότητα αυτή η ομάδα"
.

(Ενα σχόλιο για το κλίμα πίεσης λόγω της εικόνας μετά το ματς με Στουρμ, τι έχετε να πείτε;) "Πως δημιουργήθηκε αυτό. Εσείς μήπως... το δημιουργήσατε. Σε όλους σας έχω φερθεί με σεβασμό αλλά δεν παίρνω τον σεβασμό που πρέπει και μερικοί από εσάς δεν σέβεστε το πρόσωπό μου.

Ξεκίνησα από την περασμένη σεζόν με την ομάδα να μην παίρνει αποτελέσματα και να κάνει καλά παιχνίδια και επικρίθηκα. Ανεξάρτητα από αυτό γύρισε τώρα και νικάμε και άρχισαν να λένε ότι τα αποδυτήρια δεν είναι καλά. Και τώρα είμαστε πρώτοι και η ομάδα λέτε ότι δεν παίζει καλά σε μερικά παιχνίδια. Βρείτε μου ένα παιχνίδι να το κερδίσαμε από τύχη.

Ψάχνεται όλοι να βρείτε τον Ν' Ντόι που είχε βάλει δύο γκολ και τον είχα 3 εβδομάδες και δημιουργήθηκε η αίσθηση από τον παίκτη ότι η δουλειά μου δεν είναι σωστή. Αυτό δεν το ασπάζομαι. Αυτός που έγραψε το άρθρο να πάρει τον Μέσι και Ροναλντίνιο να ακούσει άλλες απαντήσεις. Δημιουργήτε μια αρνητική ατμόσφαιρα αλλά αυτό είναι άδικο. Είμαι νικητής και δεν παραδίδομαι ποτέ. Ο μόνος που μπορεί να με διώξει είναι ένας... ο κύριος Πατέρας, ο οποίος με σέβεται και αυτό είναι αμοιβαίο
".

Το σχόλιο μου: Χι, χι, χι, δεν φαίνεται να την αντέχει την πίεση ο... βοηθός!!

No comments:

Post a Comment