Monday 31 August 2009

Nonews-NEWS: Τι γίνεται ρε παιδιά;;;;;;;

To nonews-News είναι ακόμα "κάτω" (αν και η συντακτική του ομάδα ανεβάζει posts στο http://nonews-news1.blogspot.com/, όπως σχετικά έγραφα σε προηγούμενο post)

Εγώ μόνο μια απορία έχω να εκφράσω...

Πως γίνεται και το troktiko, σε βάρος του οποίου εκκρεμούν κάποιες μηνύσεις, να κατεβαίνει και να ξανα-ανεβαίνει μέσα σε λίγες ώρες, και το nonews-News, στο οποίο δεν έχει γίνει κάποια μήνυση ή αγωγή (όπως μας ενημερώνουν οι ίδιοι οι διαχειριστές του blog, και δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω...), να είναι ΑΚΟΜΗ κάτω;;;

Η απορία εκφράζεται φυσικά προς τους σκηνο-θέτες της (ελληνικής) google, αλλά επειδή δεν περιμένω να πάρω καμιά απάντηση από αυτούς, είπα να την αφήσω να... αιωρείται στην blogόσφαιρα..

Πάντως, εμένα προσωπικά, τα σχόλια και το ρεπορτάζ του nonews-NEWS πολύ μου λείπουν...

ΥΓ. Και όχι, δεν έχω καμία σχέση με τους διαχειριστές του blog.. Ούτε τους ξέρω και ούτε με ξέρουν...

No comments:

Post a Comment