Sunday 14 March 2010

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ: ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ skino-thetis.blogspot

14 Μαρτίου 2009 - 14 Μαρτίου 2010: 1 ολόκληρος χρόνος skino-thetis.blogspot!!!

Όπως καταλαβαίνετε, σήμερα είναι μια πολύ ιδιαίτερη μέρα για μένα.. Το blog μου κλείνει αισίως τον πρώτο χρόνο ζωής του!

Λίγες μέρες πριν ξαναδιάβαζα (έτσι λίγο νοσταλγικά..) τα πρώτα-πρώτα posts μου σε αυτό εδώ το blog (και φυσικά και στην blogόσφαιρα..). Αυτά τα posts με τα οποία προσπαθούσα να δώσω το στίγμα αυτού εδώ του ιστότοπου και παράλληλα να ανοίξω ένα δίαυλο επικοινωνίας με όλους εσάς, που - όπως κι εγώ - βρίσκετε / βρίσκουμε την επικοινωνία μέσα από τα blogs ιδιαίτερη.. Με έναν παράξενο τρόπο πιο άμεση και πιο ζεστή από πολλές - τυπικές ή μη - face-to-face συζητήσεις...

Τα διάβαζα, και μου έμοιαζαν τόσο μακρινά, αλλά παράλληλα και τόσο οικεία.. Ένας χρόνος και περίπου 900 posts μετά είναι πολύς καιρός (αλήθεια, πόσο γρήγορα πέρασε..), αλλά το στίγμα, η διάθεση για επικοινωνία παραμένουν ακόμα δυνατά!

Και αν μη τι άλλο, η εποχή που ζούμε είναι γεμάτη απο κάθε λογής σκηνο-θέτες, που - άλλοι έντεχνα και άλλοι άτεχνα - προσπαθούν να στήσουν σκηνές, να ελέγξουν καταστάσεις, να επιβάλλουν τα δικά τους θέλω, να... πρωταγωνιστήσουν εκείνοι - είτε μπροστά είτε πίσω από τις κάμερες.. Γι αυτό και νιώθω πως αυτό που προσπαθώ - με την βοήθειά σας - να κάνω καθημερινά εδώ είναι πιο επίκαιρο από ποτέ..

Η αλήθεια είναι πως όσο κι αν αγαπώ αυτό εδώ το blog δεν παύει να παραμένει - ευτυχώς! - ένα hobby, και ως τέτοιο έχει και τα καλά του και τα άσχημά του.. Τα καλά είναι πως όταν βρίσκεις χρόνο να ασχοληθείς σε γεμίζει χαρά, και τα άσχημα πως πολλές φορές δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς..

Το σημαντικό βέβαια είναι να υπάρχει διάθεση.. Και διάθεση, ακόμα και ένα χρόνο μετά, υπάρχει.. Τόση όση υπήρχε και όταν ξεκίνησα; Κι ακόμη περισσότερη!

Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους έσας.. Σε εσάς που μπαίνετε στο blog, σε εσάς που σχολιάζετε στα posts, σε εσάς που μου στέλνετε email, σε όλους τους bloggers που μου έχουν κάνει την τιμή να με βάλουν στην λίστα με τα blogs που διαβάζουν..

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ!

Να είστε όλοι καλά!!

Σκηνο-θέτης.. Πάντα.. Και για πάντα..

1 comment:

  1. Χρονια Πολλα ... Σκηνοθετα!
    Τα δικα μου γενεθλια ηταν 14 Φεβρουαριου ...1 μηνα πριν τα δικα σου.

    Καλο κουραγιο για τη συνεχεια, μιας και καταλαβαινω απολυτα ποσο απ'αυτο χρειαζεται, καθως και τη συγκινηση της πρωτης χρονιας.

    Να τα εκατοστησουμε!
    KostasBlog

    ReplyDelete