Friday 5 March 2010

Review: The Wire - Season 2

Λοιπόν, οφείλω να είμαι ειλικρινής! Πρώτα απέναντι στον εαυτό μου και μετά απέναντι σε σας που με διαβάζετε..

Ο 2ος κύκλος ήταν - πολύ! - ΚΑΤΩ του αναμενόμενου!! Έτσι απλά..

Και δεν φταίω εγώ που είχα υψηλές προσδοκίες! Ο - ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!! - 1ος κύκλος μου τις δημιούργησε.. και με το ίδιο... mood μπήκα και στον 2ο κύκλο.. Εις μάτην...

Λίγα πράγματα μου κέντρισαν το ενδιαφέρον σε αυτήν την 2η season, και όλα είχαν να κάνουν με αυτά που συνδέονταν με την 1η season.. Το πως θα ξανα-ενωθεί η ομάδα μετά το φινάλε του 1ου κύκλου, οι ιστορίες με D'Angelo και Avon στη φυλακή και - φυσικά! - ο Stringer ήταν ότι καλύτερο είχε να επιδείξει ο 2ος κύκλος.. Βασικά στοιχεία και οι 3 του 1ου κύκλου, καταλύτες στην εξέλιξη της ιστορίας, εδώ κινούνται στα όρια του sub-plot, κάνοντάς σε πολλές φορές να αναρωτιέσαι τι ακριβώς έχει ο δημιουργός της σειράς στο μυαλό του για τη συνέχεια..

Δυστυχώς όμως, η βασική ιστορία γύρω από το λιμάνι, τους εργάτες και τα συνδικάτα δεν μου κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον.. Δεν ξέρω αν φταίει η ιστορία αυτή καθεαυτή, οι ηθοποιοί ή οτι απλά άλλο περίμενα να δω και άλλο είδα, αλλά πάντως ο 2ος κύκλος δεν μου άρεσε όσο ο πρώτος! Κι ας είχε έντονο το... the Greek element!

Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως δεν το είδα ευχάριστα, έτσι;; Μην τρελαθούμε κιόλας..

Το The Wire είναι μια καλογυρισμένη σειρά, με καλούς ηθοποιούς και εκμεταλλεύεται στο έπακρο ότι... "μπορεί" να πει την ιστορία σε 12-13 επεισόδια.. Δεν πλατιάζει, δεν χάνει το focus ποτέ, δεν κουράζει..

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή προαποφασισμένο, αλλά η πορεία που παίρνει η ιστορία προς το τέλος, επιστρέφοντας δηλαδή στα παλιά narco-λημέρια και στα παλιά πρόσωπα, είναι σίγουρα και η ενδεδειγμένη.. Δεν ξέρω ακόμα πως θα εξελιχθεί ο 3ος κύκλος, αλλά ο 2ος αφήνει ξεκάθαρα να υπονοηθεί πως μια μεγάλη κόντρα υποβόσκει: Stringer vs. Avon

Now, that's something to be looking forward to...

No comments:

Post a Comment