Sunday 7 March 2010

Όχι ρε παιδιά, δεν είναι έτσι...

Και φυσικά ΔΕΝ φταίει ο Badovic για την σημερινή κατάσταση του Ολυμπιακού... Γι αυτό φταίει ο Κόκκαλης ξεκάθαρα..

Εγώ δεν κρίνω τον Badovic για τα έργα του (ποια έργα του δηλαδή;), αλλά για τις δηλώσεις του!

Γιατί όταν βγαίνεις και λες "κάνουμε δουλειά, δεν κωλώνω, είμαι νέος και φιλόδοξος προπονητης", τότε - εμμέσως πλην σαφώς - ζητάς από τους ακροατές σου να σε κρίνουν ως προπονητή!

Τι νομίζετε δηλαδή; Ότι ξαφνικά με έπιασε εμένα μια μανία να τα φορτώσω όλα στον κακομοίρη τον Badovic;; Εγώ θα ήμουν ο πρώτος που θα τον είχε στο απυρόβλητο, ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΛΕΓΕ (ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ!) ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!!

Αλλά αυτός την είδε Μουρίνιο.. Η ευκαιρία του να βγάλει προς τα έξω το... προπονητικό του ταλέντο! Βγήκε, μας το είπε, μας το ξεκαθάρισε και... την έπαθε!

Γιατί εκεί που θα τον είχαμε όλοι για έναν απλό διαχειριστή, έναν κατ' ανάγκη διεκπεραιεωτή μιας δυσάρεστης κατάστασης, αυτός την είδε ιστορία και άρχισε τις μαγκιές και τα προπονητηλίκια...

Τέτοιους - δυστυχώς! - είχαμε πολλούς στον Ολυμπιακό! Άλλους δεν χρειαζόμαστε...

No comments:

Post a Comment