Friday 5 March 2010

Εδώ κάπου το έχασες Boshko!!

http://www.sport24.gr/html/ent/006/ent.348006.asp

Μπάντοβιτς:"Δεν κωλώνω, πεισμώνω"!

Λίγο αργότερα με δηλώσεις του στην εφημερίδα Goal News ο τεχνικός των "ερυθρόλευκων τόνισε πως δεν τον ενοχλεί η κριτική, αλλά το να του χρεώνεται ότι δεν δουλεύει σωστά. "Πρέπει να καταλάβουν όλοι πως εγώ βρήκα αυτή την κατάσταση, δεν τη δημιούργησα. Είναι η πιο δύσκολη περίοδος για τον Ολυμπιακό τα τελευταία χρόνια, είχα πει από την αρχή πως είναι δύσκολα τα πράγματα και πως δύσκολα μπορούμε να τα αλλάξουμε. Το είχα ξεκαθαρίσει.

Θα μπορούσα, αν ήμουν ξένος με την ομάδα, να έλεγα πως ξεκινάμε από το μηδέν, πως έχουν γίνει πολλά λάθη και έχουν στοιχίσει στην ομάδα και πως στο τέλος θα δούμε τι θα έχουμε κάνει.

Ξέρω όμως την ομάδα, προσπαθούμε και τα καταφέρνουμε να κρατάμε τις ισορροπίες και να έχουμε καλή επικοινωνία με τους παίκτες. Δεν με ενδιαφέρει αν θέλουν να μου φορτώνουν τα άσχημα της ομάδας.

Δεν τα παρατάω, είμαι νέος προπονητής, με φιλοδοξίες, δεν κωλώνω, αντίθετα όλη αυτή η κριτική που γίνεται με πεισμώνει. Δεν με πειράζουν οι επικρίσεις, ας λένε ό,τι θέλουν. Εμένα με ενδιαφέρει να είμαι δίκαιος και να τα έχω καλά με τον εαυτό μου", είπε χαρακτηριστικά ο νεαρός τεχνικός.

Σχόλιο: Scouter δεν ήσουνα ρε συ Boshko;; Και τώρα ξαφνικά μας δηλώνεις προπονητής;; Αστεία πράγματα.. Όχι τίποτα άλλο, αλλά αφού δηλώνεις προπονητής, θα πρέπει να κριθείς και ως προπονητής (και όχι σαν κάποιος που αγαπά τον Ολυμπιακό και απλά προσπαθεί να τον βγάλει από μια δύσκολη κατάσταση..)
Δικιά σου απόφαση, δικιά σου η επιλογή, ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δικιά σου και η ευθύνη ΟΤΑΝ (όχι αν) βρεθείς ΕΚΤΟΣ Ολυμπιακού..
Κι όχι τίποτ' άλλο δηλαδή, αλλά για να χουμε και καλό ερώτημα, αφού όπως λες εισαι "νέος προπονητής, με φιλοδοξίες", μέχρι που φτάνουν αυτές οι φιλοδοξίες;; Μέχρι ας πούμε να πριονίσεις και καμιά καρέκλα προηγούμενων προπονητών; EEEE;;;;
Για να σοβαρευτούμε λιγάκι, για να σοβαρευτούμε λιγάκι... γιατί πολλοί... Μουρίνιο έχουν μαζευτεί φέτος στο Θρύλο!!

No comments:

Post a Comment