Tuesday 2 February 2010

Ο καθένας βάζει τα δικά του όρια ηθικής. Το ίδιο και ο σκηνο-θέτης!

Σε συνέχεια προηγούμενου post σχετικά με τις δηλώσεις(;;) Λάτσιου για το διαζύγιο (και τις ξεκάθαρες σπόντες για εξωσυζυγική σχέση της Ελένης) εγώ έχω μόνο ένα να δηλώσω: αυτό που έγραψα στον τίτλο!

Σίγουρα όλοι θα έχετε διαβάσει ή ακούσει τις φήμες για το πρόσωπο με το οποίο "συνδέεται" η Ελένη και που - εμμέσως πλην σαφώς - διάφοροι (blogs, sites και κανάλια) "δείχνουν" ως το τρίτο πρόσωπο που οδήγησε στο διαζύγιο (και πιθανώς και στην έκρηξη Λάτσιου)

Ονόματα, διευθύνσεις και υποθέσεις εδώ ΔΕΝ θα διαβάσετε.. Όχι επειδή ως blog παίρνω το μέρος της Ελένης και προσπαθώ να την προστατεύσω (ναι, σιγά, λες και με διαβάζουν τόσοι ώστε να επηρεάζω την κοινή γνώμη!), αλλά επειδή - πολύ απλά - δεν εμπίπτουν στο σκηνο-θετικό μου ενδιαφέρον..

Το διαζύγιο ενδιαφέρει μόνο ως γεγονός και ως τέτοιο έχει σίγουρα σκηνο-θετικό ενδιαφέρον.. Το όνομα, η καταγωγή, το επαγγελματικο προφίλ ενός κυρίου ο οποίος "φωτογραφίζεται" ως τρίτο πρόσωπο είναι πράγματα που εμένα με αφήνουν αδιάφορο και προσωπικά ξεπερνούν τα όρια της ηθικής μου...

Τουλάχιστον στον βαθμό που οι - άμεσα - εμπλεκόμενοι επιλέγουν να μην τους δώσουν δημοσιότητα.. Γιατί ως σκηνο-θέτης με ενδιαφέρει η διεργασία που γίνεται στο στήσιμο των σκηνών, η προεργασία, προτού κάτι "βγει" μπροστά στην κάμερα και "αφεθεί" στην κρίση του κοινού.. Οι υποθέσεις και τα υπονοούμενα δεν έχουν καμία σχέση με στήσιμο σκηνών..

Λυπάμαι.. Αυτά μπορείτε να τα διαβάσετε σε άλλα blogs..

ΥΓ. Το σχόλιο του mediasoup για πιθανή σχέση Λάτσιου - Γκαγκάκη ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ είχε καμία σχέση με την πραγματικότητα! Το ξέραμε ΟΛΟΙ! Και η Σεμίνα φυσικά!! Ως εκ τούτου, είχε πολύ έντονο σκηνο-θετικό ενδιαφέρον το γιατί επέλεξε να κάνει ένα τέτοιο σχόλιο.. Και γι' αυτό και το "ανέβασα" και στο δικό μου blog..

No comments:

Post a Comment