Sunday 21 February 2010

Να την πω την αμαρτία μου;;

Boshko μου, θα την πω την αμαρτία μου: Χάρηκα για την ισοπαλία στο Παγκρήτιο...

Να σου εξηγήσω ρε Boshko, να με καταλάβεις..

Δεν είσαι προπονητής, έτσι δεν είναι;; Μπορεί να έχεις τα διπλώματα, αλλά από εμπειρία μηδέν, έτσι δεν είναι;;

Με μια διαφορά όμως.. Εσύ τον αγαπάς τον Ολυμπιακό, άρα δεν θέλεις να κάνεις το αγροτικό σου σε μας, έτσι δεν είναι;;

Κοίτα Boshko, δεν φταίς εσύ για τα χθεσινά χάλια.. Είπαμε, δεν είσαι προπονητής, διαχειριστής είσαι.. Η ομάδα δεν έχει ανάσες, εσύ δεν έχεις ιδέες, γύρισες όλη την ομάδα πίσω στο δεύτερο ημίχρονο κι εσύ απλά κοιτούσες και προσευχόσουν.. ΟΚ, λογικό είναι.. Ο προκάτοχος σου απλά... κοιμόταν!

Αλλά ρε συ Boshko, κατάλαβε μας κι εμάς, αν τυχόν γίνει καμιά στραβή και πάρεις το πρωτάθλημα ή αποκλείσεις καμιά Bordeaux στο Champions League, ο Σώκρατες δεν θέλει και πολύ και να σε... βαφτίσει προπονητή!

Και τότε θα έχουμε τα ίδια τα περσινά!! Και δε λέει... Αυτό δεν θα το αντέξουμε.. Άσε που μετά τον Νοέμβρη (και πολύ λέω..) θα είσαι κι εσύ εκτός Ολυμπιακού.. Απολυμένος και διωγμένος..

Εσύ ρε Boshko όμως, τον αγαπάς τον Ολυμπιακό, είμαι σίγουρος πως θέλεις το καλό του, έτσι δεν είναι;; Οπότε κάνε ότι μπορείς μέχρι το καλοκαίρι, αλλά μετά πρέπει κι εσύ και όλοι μας ναπιέσουμε τον πρόεδρο να κάνει το αυτονόητο (όπως κάνεις κι εσύ με τις 11άδες): να πάρουμε έναν ΚΑΝΟΝΙΚΟ προπονητή...

Κι εσύ να γυρίσεις σ' αυτό που ξέρεις να κάνεις καλύτερα: το scouting...

Boshko μου, σε βάλανε σε δύσκολη θέση στα μέσα μιας δύσκολης χρονιάς κι εμείς αυτό δεν θα το ξεχάσουμε.. Αλλά προπονητής δεν είσαι και ούτε θα γίνεις ποτέ...

No comments:

Post a Comment