Tuesday 17 March 2009

Gomorrah... The Book!

Πρωτοέμαθα την ύπαρξη του από ένα post στο kourdistoportocali... και μου κόλλησε... Σύγχρονη ιταλική μαφία, γραμμένη από - undercover - Ιταλό δημοσιογράφο... Επιτέλους... όχι άλλες "αποκαλύψεις" από - πρώην - πράκτορες της CIA... μετά από λίγο καιρό διάβασα οτι γίνεται και ταινία... ώπα, λέω, εδώ είμαστε...

Κάνω παρένθεση: σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα βρίσκομαι σε δίλημμα... βιβλίο ή ταινία; με τι ν' αρχίσω; Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε σας... Όυτε αν υπάρχει χρυσός κανόνας... Άρχοντας των δαχτυλιδιών για παράδειγμα, σιγά μην κάτσω τώρα να διαβάσω 3 τόμους... ναι, καλά, άντε γεια... the notebook.. άλλη ιστορία αυτό.. μ' άρεσε τόσο πολύ η ταινία, που αγόρασα και το βιβλίο...

Επιστροφή, όμως, στο Gomorrah γιατί ξεφεύγω... Αρχικά σχεδίαζα να γράψω κάτι αφού διαβάσω το βιβλίο και δω και την ταινία.. μια ολοκληρώμενη άποψη δηλαδή... λογικό, ε; έλα μου, όμως, που το βιβλίο αποδεικνύεται πολύ συναρπαστικό για να μην το σχολιάσω... και ας είναι και σε μετάφραση... και ας είμαι και στις πρώτες 50 σελίδες... και όσο πιο πολύ διαβάζω, τόσο μου φουντώνει μέσα μου το ερώτημα: undercover journalism, είναι άραγε σκοπός το βιβλίο ή μήπως απλά μια αφορμή για να σε φέρει κοντά σ' αυτό που φοβάσαι να παραδεχτείς δημόσια οτι σε συναρπάζει;

Το μόνο που με τρομάζει ξέρετε ποιό είναι; Πόσα καλά βιβλία έχουνε γίνει και εξίσου καλές ταινίες; Oh well, εναποθέτω τις ελπίδες μου στο οτι δεν είναι μια ακόμη Hollywood-ιανή παραγωγή.. ακόμα ένας πόντος στον signore Saviano...

No comments:

Post a Comment