Wednesday 11 August 2010

Τον Αύγουστο...

...που, όπως λέει και το ρητό, είναι παχιές οι μύγες, το blog δεν μπορεί να ανανεώνεται και πολύ συχνά, έτσι δεν είναι;

Ακόμα και αυτοί οι - πολυαγαπημένοι μου - σκηνο-θέτες κάνουν τις διακοπές τους, γεμίζουν μπαταρίες κι ετοιμάζονται - από Σεπτέμβρη - για νέες σκηνο-θεσίες!

Έναν Σεπτέμβρη - κι έναν χειμώνα ολόκληρο - που αναμένεται καυτός και δύσκολος! Νομίζω πως εμείς ως Έλληνες δεν έχουμε ακόμη καταλάβει στο μεδούλι μας τι σημαίνει οικονομική κρίση και τι αυτή συνεπάγεται!

Βλέπετε το timing της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας επήλθε σε χρονικά στιγμή βολική για να... πλασαριστεί ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος ότι τα πράγματα είναι έτσι..

Αλλά μισό λεπτό, ξέφυγα! Είπαμε Αύγουστος είναι, ποιος είμαι εγώ να προσβάλλω τα... μπάνια του λαού; Καλά μπάνια σε όλους λοιπόν - αδειούχους και μη - κι αφήνουμε τα... σοβαρά για Σεπτέμβρη!

Μέχρι τότε το blog θα χτυπάει κανονικά όταν η επικαιρότητα το... προκαλεί!! Αλλά Αύγουστος είναι, τα αντανακλαστικά μου είναι σίγουρα πιο χαλαρά..

Το απαιτεί ο Αύγουστος βλέπετε...

No comments:

Post a Comment