Thursday 3 December 2009

Δεν καταλαβαίνω..

Είσαι τώρα εσύ εργοδότης.. ΟΚ, πρόεδρος ομάδας μπάσκετ, δηλαδή εργοδότης.. Υπάλληλοί σου οι παίχτες και το προπονητικό team..

Ψάχνεις λοιπόν να βρεις προπονητή για τον πάγκο. Τι κάνεις; Η λογική λέει πως βάζεις αγγελία (δλδ μιλάς με μάνατζερ, αγορά), μαζεύεις βιογραφικά (δλδ κοιτάς την εμπειρία και την πορεία του κάθε υποψηφίου), κάνεις τα interview και καταλήγεις στον ιδανικό υποψήφιο (στον οποίο κάνεις και το σχετικό job offer). Σωστά;; ΛΑΘΟΣ!!

Το χω ξαναγράψει, αλλά απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα - και πολύ φοβάμαι πως δεν πρόκειται και να πάρω ούτε τώρα: Με ποιά ακριβώς κριτήρια επιλέχτηκε ο Γιαννάκης για τον ερυθρόλευκο πάγκο;;

Ναι, ο άνθρωπος είχε μια φοβερή καριέρα ως παίκτης (αλλά εμείς ψάχναμε προπονητή) και είχε και μια επιτυχημένη πορεία ως ομοσπονδιακός προπονητής (αλλά εμείς ψάχναμε προπονητή με παραστάσεις σε συλλογικό επίπεδο!!) - οι μόνες παραστάσεις που ο Γιαννάκης είχε σε συλλογικό επίπεδο ήταν με το Μαρούσι, που - μεταξύ μας - δεν τις λες και πρωταγωνιστικές.

Είναι δηλαδή σαν να είμαι εγώ σκηνοθέτης, να μου έχει σπρώξει χοντρό χρήμα ο παραγωγός, να έχω το cast που θέλω και να ψάχνω για έναν διευθυντή φωτογραφίας που θα απογειώσει την ταινία μου και θα την φτάσει όχι απλά μέχρι την 5αδα των Oscar, αλλά στην κορυφή! Κι εκεί που κοιτάω βιογραφικά κι έχω στο νου μου έναν Janusz Kaminski, έρχεται ένας τυπάκος που ξεκίνησε ως ηθοποιός (σχολικές παραστάσεις κτλ), μετά πέρασε πίσω από τις κάμερες σπουδάζοντας διεύθυνση φωτογραφίας, μόνο που τα τελευταία 7-8 χρόνια είναι boomman - πως είναι δυνατόν να τον προσλάβω;;;

Και φυσικά μετά θα μου ζητάει διαρκώς υπομονή! Υπομονή μέχρι να μάθει πως γίνεται η δουλειά.. Πως μπορώ να περιμένω να αποδώσει από την πρώτη μέρα; Αποκλείεται.. Υπομονή και ξανά υπομονή, μέχρι να δοκιμάσει 1000 πράγματα, για να δει ποιο ταιρίαζει..

Γι' αυτό και ο Ολυμπιακός τα τελευταία 3 χρόνια δεν έχει ΚΑΜΙΑ αγωνιστική ταυτότητα! Μια είναι η άμυνα του Γιαννάκη, μια η τριγωνική επίθεση, μια το ολοκληρωτικό μπασκετ, μια το control μπάσκετ και φέτος το γρήγορο μπάσκετ - αλήθεια, αν σας ρώταγα ποιο είναι εκείνο το στοιχείο στο οποίο έχει βάλει την σφραγίδα του ο Γιαννάκης στον μπασκετικό Ολυμπιακό, ποιο θα λέγατε ότι είναι;; Δυσκολεύεστε κι εσείς να βρείτε έστω και ένα, ε;;

Μα, προπονητής που ακόμα πειραματίζεται και δοκιμάζει πράγματα, πως είναι δυνατό να αφήσει το στίγμα του σε μια ομάδα;;

No comments:

Post a Comment