Thursday 9 April 2009

Επειδή οι καλοί λογαριασμοί...

...κάνουν και τους καλούς φίλους, νόμιζω πως τώρα που είναι ακόμα αρχή καλό είναι να ξεκαθαρίσω ένα-δύο πραγματάκια...

Δεν είμαι (και ούτε και) δηλώνω επαγγελματίας blogger. Αυτό το blog το έφτιαξα με καθαρά hobby-ίστικη διάθεση, εν γνώσει του ότι λόγω φόρτου εργασίας, θα μου είναι δύσκολο να το ανανεώνω συχνά.

Μοναδικός διαχειριστής του blog είναι η αφεντιά μου (τρομάρα μου!) και η φύση του blog δεν είναι ενημερωτική, αλλά - όπως πολλές φορές έχω γράψει - σκηνοθετική! Τουτέστιν, απλά σχολιάζω πράγματα και σκηνικά που μου προκαλούν ενδιαφέρον, με τον δικό μου - εντελώς προσωπικό και κατ' εμέ σκηνο-θετικό -τρόπο...

Αυτά.. Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξη σας αυτές τις πρώτες μέρες λειτουργίας του blog!!

Υ.Γ. Και ναι, υπάρχει διαφορά μεταξύ σκηνοθεσίας και σκηνο-θεσίας..

No comments:

Post a Comment