Wednesday 15 April 2009

Βαρέθηκα να ακούω για την “ακαταλληλότητα” της Καγιά…

Όπως είχα γράψει και σε προηγούμενο post, δεν ξέρω αν η απόφαση του ΑΝΤ1 να ρίξει το βαρύ χαρτί στο τέλος της σεζόν είναι σωστή (αν και είμαι σίγουρος πως τόσο χάλια όσο οι ΖαριφοΜουτσινάδες αποκλείεται να τα πάει), αλλά έχω πραγματικά βαρεθεί ν’ ακούω και να διαβάζω για την ακαταλληλότητα της Καγιά ως παρουσιάστρια του Καφέ..

Συγγνώμη, αλλά μόνο εγώ ήμουν στην εφηβεία όταν η Ελένη πρωτοβγήκε στον Καφέ; Ήταν τότε η Ελένη το “πρότυπο” για τις Ελληνίδες νοικοκυρές; Πλάκα κάνουμε; Με το αβυσαλλέο μπούστο και τα αποκαλυπτικά φορέματα (και σταυροπόδια, εννίοτε); Μην τρελαθούμε κιόλας.. Η Ελένη δεν μπήκε ως μάνα στα πρωινά, αλλά μάλλον ως “τι σου κάνω μάνα μου...”

Με λίγα λόγια, δεν χρειάζεται να είσαι και σκηνο-θέτης για να καταλάβεις πως η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά δεν ψάχνει να ταυτιστεί με τον/την παρουσιάστρια.. Να περνάει καλά θέλει το πρωί που κάνει δουλειές στο σπίτι.. Μια καλή παρεούλα ψάχνει για όταν καθαρίζει (το σπίτι ή τα φασολάκια, μικρή σημασία έχει..) Αυτό προσφέρει τόσα χρόνια η Ελένη κι έτσι έχει φτιάξει το σταθερό κοινό – οι έφηβοι βλέπετε είναι απλά added bonus, αλλά μέχρι εκεί...

Αυτό στον ΑΝΤ1 της – ξαφνικής – λατρείας (ή μήπως καλύτερα να πω, εμμονής) του περίφημου 15-44 το ξέχασαν πέρυσι το καλοκαίρι (και την πάτησαν!) και τώρα βγάζουν διαφημιστικά σποτάκια που προσπαθούν να (μας) πείσουν για το πόσο κορίτσι της διπλανής πόρτας είναι η Καγιά.. Μα, πότε θα μάθουν;

No comments:

Post a Comment