Sunday 18 March 2012

O Ernesto για τα σημερινά...

Για το αν θα παίξει ρόλο στην παραμονή του αυτό που έγινε σήμερα: "Μη ρωτάτε κάτι τέτοιο σήμερα. Θα αποφασίσω όταν έρθει η στιγμή και θα δω όλες τις παραμέτρους. Έχω δει πολλά επεισόδια στα ελληνικά γήπεδα, αλλά σήμερα ήταν τα πιο ακραία. Εγώ όμως είμαι ξένος, το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι για εσάς, πρέπει να κάνατε καλά πράγματα για να γίνει καλύτερο. Δεν είναι η δουλειά μου να παραδώσω μαθήματα γι' αυτά τα πράγματα. Εγώ είμαι εδώ για να απαντήσω για το ποδόσφαιρο".

Για το αν έχει θέση στο "πανηγύρι των τρελών": "Πολλές φορές αναρωτιέμαι, όχι μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για τους παίκτες, γιατί το ποδόσφαιρο αρέσει στον κόσμο. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Η αλήθεια είναι πως αυτά τα πράγματα έχουν σχέση με την κακή οικονομική κατάσταση των Ελλήνων και επηρεάζει την εικόνα και στα γήπεδα. Δεν μου αρέσει καθόλου που χρησιμοποιούν αυτόν τον κόσμο, που είναι άνεργος και έχει προβλήματα, για να γίνουν αυτά τα πράγματα".

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Superleague/olympiacos/valverde-anarwtiemai-giati-to-podosfairo-aresei-ston-kosmo.1697330.html

Σχόλιο: Άλλη μια επίδειξη επιπέδου από τον Ernesto...

No comments:

Post a Comment