Friday 22 October 2010

Εγώ πάντως γέλασα! Είμαι κι Ολυμπιακός βέβαια...

http://www.katimagiko.gr/editorial/2892/h-apadese-marinake-ston-patera

Στο πλαίσιο του αδιάκοπου ρεπορτάζ και πάντα στην υπηρεσία της αδέσμευτης δημοσιογραφίας, ο delivery boy κατάφερε να εξασφαλίσει την απάντηση του Βαγγέλη Μαρινάκη -πριν ακόμα τη γράψει- στην πρόταση του Νικόλα Πατέρα να παρακολουθήσουν το ντέρμπι αγκαζέ. Την παραθέτουμε αυτούσια:

Αγαπητέ Νικόλα,

Καταρχήν να σου δώσω συγχαρητήρια για την προχθεσινή εμφάνιση του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη. Κάνατε περήφανους όλους του Ρώσους. Εγώ δεν το είδα το παιχνίδι, γιατί έφαγα πολύ το μεσημέρι και μου έχει απαγορεύσει ο γιατρός το πολύ ξεκάρδισμα μετά τις 21:00. Ομως, δεν έχει σημασία, γιατί το είδε ο Μώραλης με τον Κομινάκη και μου μετέφεραν τα παιδιά την πλάκα που έσπασαν. Ομολογώ ότι ζήλεψα λίγο, αλλά δεν πειράζει, υπάρχουν τρία παιχνίδια ακόμα. Πιστεύω ότι θα προλάβω να διασκεδάσω και εγώ λίγο.

Λοιπόν, όσον αφορά την πρόσκληση, φίλε Νικόλα, θα έρθω, αν και θέλω πρώτα να μοιραστώ μαζί σου ένα φρικτό όνειρο που βλέπω τώρα τελευταία και με αγχώνει λίγο. Είμαι λέει σε μπουθ του ΟΑΚΑ -όχι στο κεντρικό, μη φοβάσαι δεν έκατσα στη θέση του Βεκρή- και εκεί που το σκορ είναι 0-3 υπέρ του Ολυμπιακού με χατ τρικ ή του Νέμεθ ή του Μοντεστό, αυτό δεν το βλέπω ξεκάθαρα, μπαίνει ξαφνικά στο γήπεδο ο Δαλούκας και σφυρίζει τέσσερα πέναλτι υπέρ του Βύντρα.

Μάλιστα, για να είναι σίγουρος τα εκτελεί ο ίδιος, ευστοχεί και στα τέσσερα και σφυρίζει τη λήξη στο 65’. Μετά μου στέλνει έναν εξώδικο, γιατί λέει στην ψηφοφορία δεν τον ψήφισα για MVP του ματς. Ρε συ Νικόλα, μήπως ξέρεις τι μπορεί να σημαίνει αυτό το όνειρο;

Υ.Γ. Να φέρω καμιά μπίρα όπως έρχομαι ΟΑΚΑ;

Συντάκτης: Delivery Boy

No comments:

Post a Comment