Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη χρήση του Twitter φέρνει στο φως μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Harvard Business School. Όπως φαίνεται το 90% του tweet (της όλης δραστηριότητας δηλαδή) το κάνουν μόνο το 10% των χρηστών. Επιπλέον, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι άνδρες έχουν 15% περισσότερους χρήστες να τους ακολουθούν από ό,τι οι γυναίκες, αλλά και ότι οι γυναίκες χρήστες έχουν 25% περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν έναν άνδρα μέσω Twitter παρά γυναίκες. Η έρευνα έγινε σε τυχαίο δείγμα 300.000 ατόμων.
Το πιο σημαντικό πάντως εύρημα της έρευνας είναι ότι όλη την δραστηριότητα την κάνουν λίγοι άνθρωποι, πράγμα που δείχνει μία πιο «εγωκεντρική» προσέγγιση των μόνιμων «θαμώνων» του Twitter.
Για παράδειγμα, οι δέκα πιο φανατικοί χρήστες του Facebook, κάνουν το 30% της όλης δραστηριότητας, δηλαδή το 1 / 3 από αυτό που κάνουν οι βασικοί tweeters. «Το στοιχείο αυτό δείχνει ότι το Twitter είναι περισσότερο μονόδρομο και απευθύνεται από έναν πομπό σε πολλούς δέκτες, παρά αμφίδρομο και επικοινωνιακό» αναφέρει η έρευνα.
Εγκαταλείπουν γρήγορα
Σύμφωνα με την έρευνα, ένας τυπικός χρήστης του Twitter κάνει tweet μόνο μία φορά καθ’ όλη τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο site. Αυτά τα στοιχεία υποστηρίζονται και από άλλη έρευνα που λέει ότι οι μισοί που μπαίνουν στο Twitter εγκαταλείπουν μέσα σε έναν μήνα.
Όσον αφορά τη συμπεριφορά των δύο φύλων στο Twitter προκύπτουν τα εξής στοιχεία. Οι άνδρες βρίσκουν πιο εύκολο να τους ακολουθήσουν οι άλλοι παρά οι γυναίκες, καθώς έχουν 15 % περισσότερους χρήστες να τους ακολουθούν.
Επίσης οι άνδρες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να ακολουθήσουν άλλους άνδρες παρά γυναίκες στο Twitter. Οι γυναίκες πάλι, έχουν 25% περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν έναν άνδρα παρά μία γυναίκα, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερες γυναίκες στο Twitter παρά άνδρες.
Όσον αφορά τους πιο δημοφιλείς στο Twitter, αυτοί είναι – στο ανδρικό φύλο – ο ηθοποιός Άστον Κούτσερ (τον οποίο ακολουθούν πάνω από 2 εκατομμύρια ανθρώπων) και στις γυναίκες η ηθοποιός Έλεν ντε Τζενέρις (με 1,7 εκατομμύρια).
Πηγή: cosmo.gr
No comments:
Post a Comment