Friday, 26 February 2010

Βγενόπουλος, μονοπώλια και... πράσινα άλογα!

http://www.parapolitiki.com/2010/02/blog-post_399.html

Επειδή όμως βρισκόμαστε στον Μάρτιο του 2009 και ο Βγενόπουλος δεν έχει αγοράσει ακόμα την Ολυμπιακή η οποία ενδέχεται και να καταλήξει στην Aegean, ο επιχειρηματίας σπεύσει να συμπληρώσει στην ίδια συνέντευξη:

Εάν η κυβέρνηση θεωρεί ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα στις συνθήκες ανταγωνισμού που θα δημιουργηθούν στο μέλλον, τότε έχει μια εναλλακτική λύση να προχωρήσει και να συνεχίσει να υπάρχει το όνομα Ολυμπιακή, έστω κι αυτό θα είναι με συγχώνευση με την Aegean.

Εμείς αυτή τη συμφωνία που κάναμε με την κυβέρνηση την τηρήσαμε και έχουμε φτάσει πλέον μία μέρα πριν από την υπογραφή της συμφωνίας. Προφανώς, εφόσον η κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει μαζί μας και να μη δημιουργηθεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στον τομέα των αερομεταφορών, η συμφωνία αυτή θα υπογραφεί αύριο.

Ο Βγενόπουλος παραδέχεται αυτό που σήμερα απορρίπτει: η συγχώνευση των δυο εταιριών δημιουργεί ιδιωτικό μονοπώλιο. Και για να μην έχετε αμφιβολίες, να ένα ακόμα απόσπασμα:

ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Πάντως, είναι σαφές ότι θεωρείτε ότι τυχόν συγχώνευση της Ολυμπιακής στην Aegean δημιουργεί μονοπωλιακές συνθήκες κι επομένως μπορεί να οδηγήσει σε μία προβληματική κατάσταση.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ: Κοιτάξτε, το δεύτερο σκέλος αυτού που λέτε δεν συμφωνώ και δεν μπορώ να το γνωρίζω πού θα οδηγήσει. Ότι δημιουργείται ένα ιδιωτικό μονοπώλιο νομίζω είναι αυτονόητο. Οι δύο εταιρείες μαζί πετάνε το 95% της κίνησης στις πτήσεις εσωτερικού.

Γιατί παραδέχεται κάτι τέτοιο ο Βγενόπουλος; Για να στείλει ένα μήνυμα στην κυβέρνηση που τότε θα έπρεπε να απολογηθεί τους πολίτες όχι μόνο για την εκποίηση της Ολυμπιακής αλλά και για τη δημιουργία μονοπωλίου το οποίο μάλιστα θα διαχειρίζονταν φίλοι επιχειρηματίες της τότε Υπ.Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη. Φαντάζεστε τον κακό χαμό που θα δημιουργούσαν τα ΜΜΕ, τα οποία θα είχαν και δίκιο!

Ο Mr.Mig όμως προσθέτει και κάτι ακόμα:

Είναι μόνο οι δύο εταιρείες, η Aegean και η Ολυμπιακή, και μία – δυο μικρές εταιρείες οι οποίες μόλις έχουν ξεκινήσει. Άρα, επί της ουσίας για τις πτήσεις εσωτερικού δημιουργείται μια μονοπωλιακή κατάσταση. Δεν λέω απαραίτητα ότι είναι προβληματική. Αυτό θα εξαρτηθεί στην πράξη. Αν υπάρχει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, θα είναι προβληματική, αν επικρατήσει μια λογική ότι μέσα από κάποια οικονομία κλίμακος μπορούμε να δώσουμε εξαιρετικές τιμές στον καταναλωτή, πιθανόν να μην είναι και προβληματική.

Δεν είναι σαν να έκανε τη δήλωση αυτή χθες ή προχθές; Κι όμως! Την έκανε πριν καν αγοράσει την Ολυμπιακή...

Δεν θα σας κουράσουμε άλλο. Όποιος θέλει να καταλάβει, καταλαβαίνει Το παιχνίδι ήταν πολύ καλά στημένο και οι εμπλεκόμενοι γνώριζαν πολύ καλά που θα καταλήξει.

Σας θυμίζουμε απλά ότι ο Βγενόπουλος έκανε κάτι ανάλογο και με τον ΟΤΕ, αγοράζοντας το 20% του Οργανισμού το οποίο και στη συνέχεια μεταβίβασε με μεγάλο κέρδος στην Deutsche Telecom.

Σας ενημερώνουμε ακόμα ότι η Aegean είναι ήδη μέλος της Star Alliance, στην οποία συμμετέχουν δεκάδες αεροπορικές εταιρίες όπως η πανίσχυρη γερμανική Lufthansa...

Υ.Γ Γιατί σιωπούν τα ΜΜΕ; Μήπως επειδή η ΜIG είναι με τεράστια διαφορά ο μεγαλύτερος παίκτης στη διαφημιστική αγορά παρέχοντας διαφήμιση μέχρι και σε συκοφαντικά sites;

Δεν χρειάζεται κανένα δικό μου σχόλιο...

1 comment:

  1. Οι αερομεταφορες της Ελλαδας σε λιγο θα περιπεσουν στα χερια της ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ,η οποια ειναι ο αρχιτεκτονας ολου του σκηνικου που στηθηκε τα τελευταια χρονια για να απαξιωθει η ΟΑ, να γιγαντωθει η AEGEAN,η οποια με ΚΥΒΕΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ επαιρνε δρομολογια απο την ΟΑ,επιβατες με εισητηρια ΟΑ,προνομιακες ωρες αφιξοαναχωρισεων στο εσωτερικο.
    Αν αποκαλυφθει ποτε τι εχει παιχτει και πως εκλεισε ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ,τα τωρινα σκανδαλα θα μοιαζουν με ληστεια σε περιπτερο.

    ReplyDelete