Saturday 29 September 2012

Αλλαγές...

Καλημέρα.

Το blog αυτό εχεί πλέον μπει στον 4ο χρόνο της ύπαρξής του και η αλήθεια είναι πως μου έχει προσφέρει τόσα πολλά, ώστε πλέον να το θεωρώ (και να είναι) αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου (ναι, ναι, ακόμη κι όταν δεν έχω χρόνο να postάρω συχνά!)

Αυτό όμως το τελευταίο (το ότι σταδιακά ο ελεύθερος χρόνος λιγοστεύει και τα posts γίνονται όλο και πιο διάσπαρτα) με προβληματίζει αρκετό καιρό. Να βρεθεί επιπλέον ελεύθερος χρόνος αποκλείεται (το έχουμε ξαναπεί, η ζωή είναι ΕΚΕΙ ΕΞΩ!), οπότε για να είμαι κι εγώ εντάξει απέναντι προς όλους εσάς και απέναντι στον εαυτό μου, νομίζω πως επιβάλλεται να γίνουν κάποιες αλλαγές.

Ξέρω ότι συνήθως όταν ακούμε την λέξη "αλλαγή" το μυαλό μας πάει αμέσως στο κακό. Είμαστε, βλέπετε, τόσο συνηθισμένοι στην ρουτίνα μας που μας είναι άβολο και ως ένα βαθμό αφύσικο να κάνουμε ένα βήμα πίσω, να δούμε τι πάει καλά και τι όχι και να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές. Ως ένα βαθμό το έκανα κι εγώ αυτό με το blog, υπσχόμενος (στον εαυτό μου κυρίως) ότι θα "έκανα" χρόνο για να ανανεώνω το blog πιο συχνά. Αυτό βέβαια δεν συνέβη, κάτι που με έκανε να μην νιώθω καλά και να είμαι ακόμη πιο διστακτικός απέναντι σε αυτό που μου φώναζε η πραγματικότητα.

Μέχρι εδώ όμως. 'Ηρθε η ώρα για αλλαγές και είμαι πλέον πολύ ενθουσιασμένος με αυτές.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, γιατί οι νέες ιδέες είναι πολλές (και καλές!), αλλά να περιμέντε πολλά ενδιαφέροντα πραγματάκια μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μήνες. Η εμφάνιση του blog έχει ήδη αλλάξει και μερικές επιπλέον αλλαγές στο layout ετοιμάζονται.  Ο στόχος είναι να φτιάξουμε μια πιο τακτική, πιο ουσιώδη, πιο διαδραστική επικοινωνία για όλα όσα σκηνο-θετικά συμβαίνουν γύρω μας - και είναι πολλά! Οι αλλαγές δεν θα γίνουν σε φάση "big bang", αλλά θα είναι σταδιακές και πιθανότητα θα έχουν πάρει συγκεκριμένη μορφή μέχρι το τέλος του χρόνου.

Κλείνοντας, να πω πως σίγουρα κάποιες από αυτές τις ιδέες θα δουλέψουν στην πράξη και κάποιες όχι. Νόμος της φύσης. Κι εδώ είναι που θα χρειαστώ την βοήθειά σας, μέσα από τα σχόλια και τα emails σας. 'Οπως έγραψα και πιο πάνω, ο στόχος είναι να φτιάξουμε μια πιο τακτική, πιο ουσιώδη, πιο διαδραστική επικοινωνία, οπότε σε ένα βαθμό θα μπορέσετε και όλοι εσείς να διαμορφώσετε την V2 αυτού εδώ του blog!

...and let the change begin!!

No comments:

Post a Comment