Sunday 3 April 2011

:: The Player :: Η γνώση είναι δύναμη :: Ο ορισμός της αποτυχίας

:: The Player :: Η γνώση είναι δύναμη :: Ο ορισμός της αποτυχίας

Θα σας πω μία αληθινή ιστορία για να καταλάβετε κάποια πράγματα σε σχέση με τους ανθρώπους που διοικούν την ομάδα του Ολυμπιακού στο μπάσκετ που στην δεκαετία του 1990 κρατούσε περήφανους τους οπαδούς της και ίσως να καταλάβετε πολλά για τον τρόπο σκέψης αυτής της διοίκησης!

Πριν από 4χρόνια και κάτι μήνες , λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στο Μουντομπάσκετ από την Εθνική μας είχα καλεσμένο στην εκπομπή μου στην ΝOVA ένα από τα βασικά στελέχη εκείνης της ομάδας. Τον Κώστα Τσαρτσαρή. Στο τέλος της συζήτησής μας και όπως κάνω με όλους μου τους καλεσμένους ευχήθηκα στον Τσαρτσαρή κάθε επιτυχία και για τη νέα σεζόν!

Περνούν οι μέρες , έχω αφήσει πίσω μου την εκπομπή αυτή και φτάνει το βράδυ μίας Τρίτης, όπου έχω «ζωντανή» εκπομπή από το «Γ. Καραϊσκάκης» σε παιχνίδι του Ολυμπιακού για το Τσάμπιονς Λιγκ! Στο ημίχρονο του αγώνα, αν θυμάμαι καλά με την Άρσεναλ, κατεβαίνω από τον τέταρτο όροφο και το στούντιο της ΝOVA στον δεύτερο και το εστιατόριο για να συναντηθώ με τον Πατσατζόγλου και να τον ανεβάσω καλεσμένο μου στο στούντιο!

Κάπου εκεί συναντώ τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο ο οποίος παρακολουθούσε το ματς με τον Αρβίντας Μασιγιάουσκας. Του απευθύνω ένα απλό καλησπέρα, από την στιγμή που πέσαμε «φάτσα-κάρτα» και μου ξεκινάει φραστική «επίθεση» υπενθυμίζοντας μου την τελευταία μου ατάκα στην εκπομπή με τον Τσαρτσαρή πριν από 2.5 μήνες! Αφού προσπάθησα επί ματαίω να του εξηγήσω ότι εγώ προσωπικά εύχομαι σε κάθε αθλητή που έχω καλεσμένο σε εκπομπές μου ΠΑΝΤΑ στο τέλος, ευχές για κατάκτηση τίτλων ειδικά αν αγωνίζονται σε μεγάλες ομάδες όπου τα πράγματα είναι σαφώς πιο εύκολα με κάποιον που παίζει σε μικρότερη ομάδα, μου έκανε σύντομη τοποθέτηση περί των γνώσεων του για το μπάσκετ!!!!

«Εγώ το μπάσκετ που ξέρω δεν το ξέρει άλλος παράγοντας στην Ελλάδα και θα δεις πολύ σύντομα τα αποτελέσματα στον Ολυμπιακό»!

Κάπου εκεί έφυγα γιατί πέρναγε ο χρόνος και έπρεπε να βγω στην εκπομπή μου!

Τα αποτελέσματα λίγο πολύ γνωστά για τον μπασκετικό Ολυμπιακό τα επόμενα χρόνια σε όλα τα επίπεδα! Χαμός από τίτλους και κύπελλα...ενώ σε επιλογή παικτών, προπονητών και πολλών άλλων θεμάτων ας μην μπούμε σε διαδικασία να σχολιάσουμε!

Ο Ολυμπιακός μετά τον αποκλεισμό του από τη Σιένα που υστερεί πολύ σε μονάδες σε σχέση με την Ελληνική ομάδα, μπαίνει και πάλι σε «λούκι»! Η γκρίνια υπάρχει από πέρυσι στην πλειονότητα των οπαδών της ομάδας και πλέον αν ο Ολυμπιακός που θα έχει το αβαντάζ έδρας δεν κατακτήσει τον τίτλο, τότε είναι πολύ πιθανό του χρόνου να παίζει και πάλι μεταξύ «συγγενών και φίλων».

Ο Ολυμπιακός που επί διοίκησης Αγγελόπουλων έχει ξοδέψει πάνω από 100.000.000 σε πέντε χρόνια και έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα κύπελλο Ελλάδας!

Φυσικά με την φιλοσοφία που έχουν στην διοίκηση του Ολυμπιακού οι κύριοι που βάζουν τα χρήματα και τις λάθος επιλογές που οι ίδιοι κάνουν σε αθλητές, προπονητές και διάφορες άλλες πτυχές της ομάδας είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν να ξοδεύουν χωρίς να πετυχαίνουν κάτι ουσιαστικό!

Την μεγαλύτερη ευθύνη για μένα στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή για τον αποκλεισμό από τη Σιένα την έχει η διοίκηση και ο προπονητής(μεγάλη ευθύνη και οι παίκτες), που δεν μπόρεσαν ο καθένας από την δική του πλευρά να διαχειριστούν , από όλες τις πλευρές, την νίκη με την διαφορά των 48 πόντων! Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να σχολιάσω τις επιλογές τους το περασμένο καλοκαίρι και τα χρήματα που παίρνουν κάποιοι από τους μπασκετμπολίστες της ομάδας! Τα χρήματα δικά τους είναι και τα κάνουν ότι θέλουν...

Ομάδες όμως έτσι ούτε γίνονται, ούτε φτάνουν ποτέ στην κατάκτηση τίτλων!
Και το κακό είναι ότι στην Ευρωλίγκα δεν υπάρχει και η «καραμέλα» της διαιτησίας...

Σχόλιο: Δεν ξέρω αν η ιστορία είναι αληθινή, αλλά μου φαίνεται τόσο λογική που κι αν δεν είναι, θα μπορούσε να είναι... Οι Αγγελόπουλοι (και είδικα ο Παναγιώτης) θεωρούν εαυτούς ειδήμονες περί των μπασκετικών και - όπως είναι φυσικό για κάθε παράγοντα με τέτοιες απόψεις - οι καρπαζιές διαδέχονται η μια την άλλη...

No comments:

Post a Comment